zaterdag 31 december 2011

op de valreep nog een kerstkaartje


Deze kaart is gemaakt met papier van de action
de bloem stempel is van different colors
de stans van Nellie Snelle
De sterretjes komen van een kerstketting af die ik bij de Wibra heb gekocht (tja als je aan het hobbiën bent kun je alles (mis)bruiken
Het plaatje is een 3D van me to you (deze blijven schattig vind ik)

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van
http://nadiaschallengeblog.blogspot.com
Hier was de opdracht bling/bling, glitter, kerst, 3D

3 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

ook al zo'n leuk kaartje.
bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

groetjes karin

Helen zei

Oh, dit vind ik echt een schatje. Bedankt dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

Rachel zei

Enig!!! Wat een leuk kaartje, leuk dat je meedoet met Nadia's challenge, succes!
Groetjes Rachel