zondag 27 mei 2012

zwart wit kaartje

Vadaag ondanks het mooie weer een gezellig hobbydagje gehad met mijn freubelmaatjes
Dit kaartje had ik af, de andere volgen nog, want die zijn allemaal nog niet niet helemaal af

de opdracht was maak een zwart/wit kaart met 1 andere kleur
Mijn andere kleur is groen geworden.
Nu zie ik alleen dat de foto mijn gestempelde bloem geel kleurt, terwijl hij toch in het echt lime groen is. GRR dat foto's maken blijft toch moeilijk. Ik zal maar denken, ik maak kaartjes als hobby en geen fotografie.


De stempel is van ludiek stempels
De takjes zijn van Marianne Design
En de tekststemepel heb ik geleend van mijn hobbymaatje

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van:
http://hobbyvisiondt.blogspot.com

Tot aan de volgende kaartjes, ik probeer ze morgen af te maken

groetjes Carol

4 opmerkingen:

Margo zei

Heel mooi gedaan Carol, erg leuk en apart kaartje !
Liefs
Margo

Marianne zei

Prachtig kaartje is dit.
liefs,Marianne

Annette van Aarssen zei

Hoi Carol. Is zeker een leuk kaartje geworden. Alleen jammer dat de bloem slecht te zien is. Misschien het kaartje laten staan en dan fotograferen, is een optie....
Groetjes Annette.

Caroline zei

Hoi Carol,
Mooie stijlvolle kaart is dit geworden! En ach, wat je zegt, fotografie is eigenlijk niet onze hobby. :)
Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline