donderdag 21 juni 2012

verhuiskaartje

Deze week een verhuiskaartje gemaakt voor een creatieve oude dame die naar het bejaardenhuis
is gegaan
Heb een combinatie van verschillende technieken gebruikt, want ik vond dat het borduren toch wel weer een beetje achter kwam te liggen
Ik heb de kaart gemaakt met een zomerse kleur, nu het weer nog !
Verder heb ik de magnolia stempel ingekleurd met derwent potloden
De randen van het afdrukje heb ik bewerkt met de distresser en daarna met distress inkt vintage photo
De bloeemtjes zijn van een pons van Nellie Snelle
En de tesktstempel is van crealies

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
http://itsamagnoliachallenge.blogspot.com  tilda stempel en roze/bruine kaart
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com  sketch
http://sparklesforumchallenges.blogspot.com  summer fun
http://quirkycrafts.blogspot.com  flowers en ribbons

En ik heb deze keer ook nog de candy van de strikjesmaker gewonnen bij noortjedesign
Dus hier kan ik weer mee aan de slag

tot de volgende keer weer
groetjes Carol

9 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Hallo Carol,

Je hebt een mooie kaart gemaakt, ook heel leuk het geborduurde randje.

Groetjes Greet

Marianne zei

Mooie kaart is dit geworden.
liefs, Marianne

Helen zei

wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Dat borduren blijft toch iets extra's geven. Proficiat met je strikjesmaker. Groetjes, Helen

Unknown zei

je hebt mooie vlinders geborduurd
het past mooi bij het geheel
gr.agnes

shaz earl zei

Lovely card!

Thank you for joining us at Sparkles challenges for our * Summer Fun * challenge.

Hope you will join us again, good luck in the draw.
Hugs Shaz x

PatriciaKleijn zei

mooi kaartje hoo

bedankt voor je deelname bij IAMC

Liefs Patricia

Spyder zei

Love those butterfly swirls, lovely card. Thank you for joining Quirky Craft's Challenge!
((Lyn))
DT Quirky Crafts

Debbie zei

Love your card. Such a sweet image. Thank you for joining us at Sparkles this month.
Debbie x

Caro zei

very cute and gorgeous flowers! Thank you so much for joining in with our challenge at Quirky Crafts Challenge Blog