zondag 26 augustus 2012

nog een snoesje

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn eerste keer als DT-er bij  jacky stamps
Omdat ik deze stempel zo schattig vind heb ik er nog maar een kaartje mee gemaakt
Deze keer in lekker felle kleuren.





Stempel is van Marianne Design ingekleurd met derwent potloden en de randen heb ik bewerkt met een distresser en distress inkt
Het hart is van Nellie Snelle
De blaadjes zijn van Marianne Design en de roosjes ook
De label met gefeliciteerd erop is van x-cut
Papier komt uit mijn restjes bak

groetjes Carol

3 opmerkingen:

Helen zei

wat een vrolijk kaartje. Groetjes, Helen

Greet van Maurik zei

Hallo Carol,

Hele leuke kaart en wat leuk met dat hart erachter.

Groetjes Greet

Babette zei

Wat een mooi kaartje, leuke vrolijke kleuren heb je gebruikt.
Groetjes Babette