zondag 30 oktober 2011

clubdag van Nellie Snelle

Zoals nu bij deze het beloofde project dat we in Sevenum gemaakt hebben op de clubdag van Nellie
We begonnen om 10.00 uur en vanaf toen was het flink doorwerken om je project enigzins af te krijgen.
Wel natuurlijk ook met de nodige gezelligheid en een broodje tijdens de lunch. Maar daarna snel weer verder.
Ik heb gekozen voor de kleur rood met 2 broodzakken, maar je kon ook voor de kleur groen kiezen met 4 broodzakken (zie de site van Gonny).
Toen we begonnen kregen we twee plastic zakken.
De ene met de spulletjes die we nodig hadden, zoals o.a. papier en zelfs een stans van Nellie die we mochten houden (zie mijn project).
In de andere zaten dingen die we mochten houden, waaronder 2 vellen met clearstempels.
Op het einde van de dag (16.00 uur) had ik alles af op het inkleuren van de stempels na.
Dit thuis nog gedaan en dat blijft oefenen voor iemand die pas is begonnen.
Op het einde van de middag was er nog een loterij met super mooie prijzen. ik ben nu de gelukkige bezitter van een set van 6 floral punches.

Kortom een leuke dag en volgend jaar ben ik zeker weer van de partij

Nog meer foto's van deze dag en de prijzen vind je op de sites van
Janny: http://jannievanderzwan.blogspot.com
Gonny: http://kaartensitegonny.blogspot.com

 Gonny en Janny bedankt voor de fijne uitleg en de gezellige dag

En dan nu eindelijk de foto's
Ik heb geprobeerd het zo uitgebreid mogelijk te fotograferen, want er zaten verschillende labeltjes in






Zo dit was het weer

Groetjes Carol




1 opmerking:

Greet van Maurik zei

Hallo Carol,heel mooi geworden en wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad, want dat is toch maar weer afwachten.

Groetjes Greet