zondag 23 oktober 2011

clubdag

Gisteren een hele leuke dag gehad op de clubdag van Nellie Snelle in Sevenum
Echt helemaal geweldig
We hebben heel de dag flink gefreubelt en er is een mooi project uit gekomen
Het is af op het inkleuren van de afdrukjes na. Maar aangezien ik vandaag de hele dag aan het werk ben geweest heb ik het nog niet af kunnen maken
Maar zo snel het af is laat ik het zien.
En dat was het niet alleen, maar we hebben ook nog een hele hoop leuke spulletjes mee naar huis gekregen.
Binnenkort allemaal te zien op de foto.

Ook heb ik nog een super leuke candy gewonnen bij Gonny
Hier maak ik binnenkort ook een foto van, dan kunnen jullie het allemaal zien

Gonny en Janny, bedankt voor de leuke dag
En ik ben volgende jaar zeker weer van de partij

Groetjes Carol

1 opmerking:

Margo zei

Ik ben erg benieuwd hoor Carol !
Liefs
Margo