donderdag 19 april 2012

kerstkaartje

Maar weer eens een kerstkaartje gemaakt, zodat ik er daar ook al vast wat van af heb
Ik vind kerstkaarten maken een stuk moeilijker als het mooi weer is


De stans is van Nellie Snelle
De tekst stempel komt van de action
De roosjes van het kruidvat en de wibra
Het hulstblaadje is een pons van Nellie Snelle
De stempel is een magnolia
En de parels zijn gemaakt met de pearl pen
Strik en bedeltje zijn uit mijn voorraad

Met deze kaart doe ik mee bij de challenge van http://scrapenmore.blogspot.com
Hier was de vraag een kaart te maken volgens een sketch en om een bloghop te doen. Hierbij de volgende opdrachten verzameld: gebruik een charm, bloemen, lint, stans, stempel, tekst en parels op je kaart

Binnenkort komen er weer nieuwe kaarten, want er liggen er een paar die half af zijn

groetjes Carol

4 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Hallo Carol,
Wat een mooi kerstkaartje,je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen, al heb ik er nog geen één gemaakt, maar dat komt wel.

Fijne dag en groetjes van Greet

Marianne zei

Wat een mooi kaartje
liefs, Marianne

Babette zei

Ik probeer idd ook bij te blijven maar dat gaat me nu ook niet altijd even makkelijk af.
Maar aan deze kun je dat niet zien hoor, hij is erg mooi geworden.
Groetjes Babette

nicolet zei

Mooi kaartje!!
groetjes nicolet