zaterdag 14 april 2012

Zoals sommige van jullie al weten werk ik als wijkverpleegkundige in de thuiszorg
Nu kom ik vaak bij mensen die niet meer van huis af kunnen
Zo ook een enhousiaste blogvolgster van mij. Iedere kaart die ik maak heeft ze gezien
Nu gaf ze aan dat het volgens haar wel leuk was om kaarten te maken.
Dus ik heb haar voorzien van een startsetje om het maar eens te gaan proberen
En dit is haar eerste kaart (ik had beloofd om deze als hij af was op mijn blog te zetten)


En zo kan ze al jullie reacties ook lezen

groetjes Carol

5 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Wat een leuke kaart, dat heeft ze mooi gedaan.

Fijn weekend.

Babette zei

Wat een mooi kaartje en dat voor een allereerste. Knap gedaan.
Groetjes Babette

Ine Schippers zei

Hoi Carol en mevr...
Het begin is gemaakt en ik ben benieuwd naar de volgende mooie kaart!!
Ga zo door.

Groetjes Ine

Johanna Visser zei

Pas maar op. Nu je de eerst kaart hebt gemaakt dan slaat het freubelvirus toe en ben je niet meer te stoppen. Het is een leuk kaartje geworden. Op naar de volgende.

Groetjes Johanna

Annette van Aarssen zei

Ik sluit me graag bij de andere 4 dames aan. Het valt voor de eerste keer ook niet mee om een leuk kaartje te maken, het resultaat mag er wezen.
Hopelijk heeft ze de smaak te pakken gekregen.
Wens deze mevrouw maar veel succes Carol.
Groetjes Annette.